Lidmaatschap

Lid zijn bij onze vereniging is vooral gezellig. Er wordt van alles georganiseerd op het gebied van duiken. Als nieuw lid en beginnend duik(st)er kun je de eerste tijd gebruik maken van het materiaal van de vereniging. Op deze manier kun je eerst kijken of duiken wel iets voor jou is. Iedere week kan er ‘s woensdagavond worden gezwommen in het Tijenraan, behalve in de maanden juli en augustus. Deze maanden wordt er naast de zondagmorgen ook op woensdagavond gedoken in de plassen rondom Raalte.

De contributie bedraagt € 20,00 per maand + € 50,00 éénmalig inschrijfgeld voor de Nederlandse Onderwatersportbond (onder 18jr. € 15,00 per maand + €25,00 éénmalig). Door inschrijving bij Cerianthus ben je meteen lid van de NOB. Tevens ontvang je het maandelijkse duikblad “Onderwatersport”.

Door je lidmaatschap kun je gratis gebruik maken van de diverse faciliteiten die de vereniging biedt zoals bijvoorbeeld:

je duikbrevet halen (1*, 2*, 3* en verschillende specialty’s)je duikfles(sen) gratis laten vullen, iedere woensdagavond van 21:00 tot 22:00 zwemmen in het Tijenraan, gebruik maken van de duikmaterialen die de vereniging in eigen bezit heeft en mee doen met alle leuke (duik)activiteiten

Heb je interesse dan kun je een afspraak maken voor een geheel vrijblijvende introductieduik in zwembad Tijenraan op een woensdagavond.

Neem dan contact op met onze secretaris

Reacties zijn gesloten.